saknar min bäbis!


<3

blir 2 bilder från en film på mig & ponyta.♥

Jacobs ponya

Saknar dig.

Kommer ihåg i vintras när ja inte hade tid att vara i stallet, när ja hälsade på en gång kom
du fram till mig på en gång o ja fick tårar i ögonen. Trodde inte du skulle känna igen mig men de gjorde du :')
Sen fick du föl o ja kunde börja rida dig igen red dig nästan hela sommaren, efter ett tag fick ja reda
på att du var till salu :(
De gick ett tag o ja glömde nästan bort att du var till salu tills du fick en köpare och ja hoppades verkligen på allt
att hon inte ville ha dig men vem vill inte de igentligen!
Sen en dag när ja ridit dig o gjort dig klar och jag skulle gå ut med dig så säger dom att du skulle åka dagen efter
trodde inte de var sant, men det var de!
värsta dagen i mitt liv
1/10-2010

Har tänkt på dig varje månad, vecka, dag, timme, minut, sekund finns inte en liten stund ja inte tänker på dig.
spelar ingen roll vart du bor vart du finns du kommer alltid vara min  finaste ponyta! <3












e

111 dagar o 2684 timmar utan dig! Y





bildäääär


ängel

saknar dig min ängel' <3

miss u

Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta
Saknarminfinasteponyta




finns inte ord för hur mycket jag saknar dig! :'(

LEDIG!

tjoho.
idag är de ingen skola eftersom vi har studiedag och är ledigaaa! :D
skulle igentligen till stallet idag, men hade inte skjuts :/
vet inte va de blirrr idag.
fårvell se ;)

byyye!

blä

tom på ord.
orkar inte blogga så mycke längreeeeeee.


wiggely sötiii <3

vcgbrty

tjotjatjenahallå.
tog mer systemkameran ut t stallet i lördags.
tog lite bilder i hagen, blev inga när vi red för red ut. :D
några piiiiix

...

en bild säger mer än tusen ord.





söndaaaaag

hellu.
idag spelade ja innebandymatch träningsmatch, serien börjar till helgen ;)
gick vell ganske bra.
va i stallet igår red wiggely gick mycke bättre än det gjort förut.
de går framåt iallafall :)
nu ligger på ja i sängen och är astrött klockan är bara tio i 5 men har inget annat för mig så ;)
imorn är det träning, känns bra att börja träna innebandy igen :)
har inte mycket mer att skriva tänkte sätta på en bra film och käka lite mer godiiiis <3
hehe.
byebye :)
can't find a second I don't thinking about you

1/10

tjao, 
precis kommit hem efter en dag i skolan, slutade halv 2 hade 2 och 1/2 leketion rätt lugnt.
inget stall idag, och idag åker ponyta.
kommer tjänas tomt att hon inte är där imorn :(
aja, ikväll ska ja med mina bästa bruudar de blir nog roligt hoppas jag.
byyyyyyye <3

you are the finest I know.
you are my everything.
you're the only one.
will never forget you.
you are always within me.
will miss you enormously much my darling

30/9

imorn åker ponyta....
finns inte ord hur mycket jag kommer sakna dig!
min finaste underbaraste vackraste snällaste mysigaste ponny!
älskardig!
YYYYYYYY

29/9

hej.
tänkte skriva lite om igår när ja red ponyta, skulle igentligen rida wiggely men blev inte så.
men fick iallafall rida Ponyta, blir så glad när ja får rida henne.. kommer sakna henne sjukt mycket! de kanske ni hört men ah , hehe!
åkte ut till stallet, tog in ponyta och spolade och borstade och grejjer, som vanligt asså xd
haha. sen red ja ut med Becca och Delicato.
gick asbra för becca och lika så för mig :))))))
red sandvägen, va suuuuperglad igår.
iallafall sen efter borstade ja och så ett tag, sen tog littekort skulle ta med mobilen men de funka ju som de gjorde!
haha intealls ;)
sen åkte ja hem och så :)
idag har ja inte gjort så mycke, skola-konfa-typ invigning av nya parken i grums-heeeeeeem snart blire sova. 
men måste kolla varuhuset först.
aha.. 
byyye

min äääääääälskling

hejhejhejhejhejhej.
idag har jag varit i skolan och sen konfaaaaaaaaa inte så jättekul, menmen!
igår var ja i stallet red min ponytabäbis!
gick asbraaaa va så himla kul att rida, gick as bra hon lyssnade och allt!
gick bra för becca åxå! 
bästa dagen på länge! <3
aja, nu gör ja inget, har bara tråkigt!

fick bliii en bild när ja red uut, min finaste <3

12/9

tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

tänkte uppdatera igår, men blev inget. :)
iaf igår så åkte ja till grönberg där jassi stod i kiosken, sen åkte vi till stallet och red ja red ponyta och
hon red fairy vi red på gärdet gick dåååligt, hon lyssnade inte alls och va ganska pigg och seg samtidigt. haha.
sen åkte ja hem städade lite och så, sen på kvällen kom amelie, olivia, desirée och ronja.
vi åt mat och skulle kolla film men det blev att vi satt och prata ist, hehe . skiiiitkul hade vii :D
idag har ja inte gjort någonting, ska och kolla hockey vid om en timme ungefär.
och imorn börjar skolan igen, usch va trååååkigt det äääär!
aja haaaaaaaaaare braaaaaaaaaaaaa :D
heey!
sitter vid carros dator och de finns inga bilder, får bli denna gammla på mig sötnos!

septermbbbber

tjaao!
idag är ja inte i skolan för hade så ont i halsen så stannade hemma :)
igår va ja i skolan och stallet. :D
red med nicci becca och carro.
tog ett tag innan vi red ut satt och pratade och lekte med katterna!
och försökte komma på vad de va becca sa fel på för ett tag sennn .
hahhaha hon säger alltid fel igår sa hon sandra kan du sätta av och stäng på vattnet ;)
haha.
red iaf rakan, gick sådäär red wiggely :p
sen  blev det hem duscha äta och idoool!
idag blir det inte mycke, ska göra klart so:uppgiften och är grymt sugen på gooodis (L)
aja fårse hur de bliiiir

becca och delicato.   Nicole och dumle . tävling på grums.. 
orkar inte ladda upp så mycket billlder :'d



min finaste

du är min finaste, underbaraste tjej!
du kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer!
I love you, my wonderful ponyta! <3





26/8?

tror ja skrev rätt datum? :D
haha hoppas de.
idag vare skola som vanligt....
sen trog har ut t stallet blev överlycklig fick rida ponyta trodde ja
inte skulle få göra de nått mer :)
kanske sista gången ja red henne idag :'(
kommer sakna henne mega mest i hela världen!
aja, hon kommer nog fåre bra iallafall!
pussssshey
tre bilder från förra året och en ny hehe <3

tiiiisdag!

hej.
idag vare skolan seegt och tråkigt med skola :(
sen hem och äta sen dra ut t stallet. regna gjorde de som vanligt och så skulle ja ta in ponyta så
följer juju's föl med varje gång.
gick bara iväg denna gång så stack de tillbaka till hagen, hehe :)
tänkte snabba mig att rida för tänkte följa med till lillerud och nicci och jassi skulle hoppa.
så red inte så långt gick sådär idag.. inte så jättebra.
sen så orkade ja inte följa med när ja kommer tillbaka de spöregnade och så.
ska inte rida ponyta något mer för hon har en köpare så hon ska besiktas och så, ska börja rida wiggely nu.
kommer sakna henne mer än mest! :(
min lillebuuuuuus <3
tvätta ponytas grejer noga och så mata henne och släppte ut henne och tog in några hästar.
va i stallet ett tag idag, bra ställe att va på om man vill tänka..
aja, nu gör ja inte så mycket ska nog gå och lägga mig snart.
pusshey.



gammal bild på ponyta och mig, kommer sakna henne mest av allllt! :'( <3333333333

18/8

heeeeeeeeeeeeeeej :D


inte blivit någon inlägg på ett tag..
men iaf , skola börjar snart de gillas inte . 
men roligt att får träffa alla igen :D
imorn blire stallet känns inte som ja varit där på en evighet :O
aja orkar inte skriva något mer pusshey :D
/ SE

augusti

heeeej . :D
inte varit inne något här för har inte orkat eller så men de kommer ett inlägg ibland ;)
haha . ':D
idag har ja varit i stallet rede ponyta och klippt gräsmattan hemma. 
och klockan är halv tolv bara :)
idag vet ja inte va de blir. 
aja min dag hittills heh ;) 
/ SE
ponyta med sin nya grimma som ja köpte i uddevella ;p

15/7

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelu :D
idag gick ja upp vid 8 och drog t stallet vid 9 red ponyta gick as braaaaaaaa! uh va glad ja blir :D
kul när de går bra och de har de gjort den sista tiden. ;p
aja håller på att packa åxå för imorn drar ja t öland kom precis hem varit hos olivia och kollat film sen drog
ja dessie och ronja t peter för hon skulle bort sen drog ja hem :D
aja hoppas ja får de kul i öland iaf :D
/ SE
( har inga bilder för har pappas dator för internätt funkar inte på min ;p )

sommarlov

hejsan. :)
idag har ja bara varit ute och solat. :)
30 grader är de ute. nu sitter ja och gör ren min piercing som är infekterad ushh..
ikväll ska ja till stallet och rida med jassi igår gick ja upp tidigt för att rida idag orkade ja inte de så rider på  kvällen istället. 
har inte orkat blogga så mycket har, har inte tänkt på att göra de när ja sitter vid datorn! 
ska ta med systemkameran till stallet någon dag så ja får lite bilder tog med den vanliga kameran till stallet men de blir ju inga bra bilder. 
nu ska ja snart äta tror ja vill och bada åxå men blir inte så idag. 
nu ska ja dra pusshey.
/ SE

27//6

heeeeeeeeeeeej! 
har inte orkat blogga för har inte sutte så mycket vid datorn under sommarlovet :D
aja... idag åkte ja ut till stallet vid 4 red ponyta på gärdet gick bra hon bockade två gånger hah :D
ganska hård i munnen och väldigt stark men de blev bättre i slutet :D
sen så duschade ja henne och så sen tog in stona med föl sen åkte ja hem :D
nu är ja precis duschat och är jättetrött.
imorn är det städning i stallet ska dit lite tidigare och ridaaaaaaa.
/ SE
(tog inga bilder från idag så de får bli en gammal)

19/5

heej :D

skola idag!
usch vad fint väder idag kände inte för att åka till stallet!
men när jag kom ut så kände jag verkligen för att rida :D
red på wiggley med nicci som red diglett och becca som red delicato :D
va skitkul :D
hhahah stannade och tog lite kort med niccis telefon åxå som hon får skicka imorn :D
när ja kom hem kom dessie och olivia och sa att jag skulle hänga med och köpa klass slängde
på mig kläderna och följde med ;p
sen åkte jag hem har precis gjort klart so;n som gick asfort trodde jag inte :):):):)
nu ska ja hoppa in i duschen sen ska ja ha kebab eller vill ha :D
och lägga sig tidigt ikväll fast datorn först :D

orkar inte lägga upp så mycket inlägg nu,
gör det ibland när jag har lust :D
ajjjja bye :D
/ SE




har inte så mycket bilder längre får dra ut t stallet och ta några på fölisarna :D

16/5

chaaaaaaaao :D
idag vaknade ja halv två hos olivia igår fyllde hon år så blev ganska sent :D
lyckad dag blev det men orkar inte skriva så mycket :D
dagen igår!
-stan
-vara hemma hos olivia
-burger king!
- åkte bil med peter
- va i slottsbron å snackade med folk
- snackade med andra folk
- åkte bil och hade skitkul resten av kvällen :D

idag åkte ja från olivia vid fyra då kom farmor och så firade pappa som fyllde år den 10 maj.:)
annars har det varit lugnt kanske ska t yellow snart och sola! :D
orkar inte blogga så mycket nu så ja göra inte de som ni märker :D
aja nu ska jag dra pussheyyy :D
/ SE

4/5

tja.

idag var jag i skolan som vanligt faktist.
ganska slappisdag i skolan.
sen fick ja dra med carro från jonte, var på väg hem
då skicka becca sms att hon var påväg t stallet!
fick snabba mig att ringa t pappa men där är det
lite verkstad så blev lite sen. det spöregnade när ja kom.
vi tog inte lite blöta hästar och så , sen så skulle ja rida bonny
som jag inte gjort på år tror ja. gick bra och hon var pigg!
kände inte för att rida idag för va hungrig och frös, men när det
gick bra så kändes det bra borstade och mockade lite efter.
kollade på ponytabäbis för också, nog det gulligaste ja sett
hon fick de inatt :D
annars har det inte hänt något lengtar till sommaren när alla
är i stallet och vi ska rida bada och sova!
nu kommer snart carro ner så vi ska baka negerbollar.
bye!

/ SE

 



1/5

hejhej.

valborg var lite sådär.. började bra hos dessie men sen när vi gick ut regnade det :/
sen åt vi och det kom lite folk och då blev det roligt. då blev det varmt så drog ut lite.
snackade och så hade kul sen en grej som inte vi så kul. drog in snackade sen trog vi t någon muppfest
hahhhahahahha fyfan :p 
idag blir det att ta det lugnt och umgås med dessie och sanna  ♥

/ SE



RSS 2.0
ardnaseriksson -
2010-10-10
 16:53:26

söndaaaaag

hellu.
idag spelade ja innebandymatch träningsmatch, serien börjar till helgen ;)
gick vell ganske bra.
va i stallet igår red wiggely gick mycke bättre än det gjort förut.
de går framåt iallafall :)
nu ligger på ja i sängen och är astrött klockan är bara tio i 5 men har inget annat för mig så ;)
imorn är det träning, känns bra att börja träna innebandy igen :)
har inte mycket mer att skriva tänkte sätta på en bra film och käka lite mer godiiiis <3
hehe.
byebye :)
can't find a second I don't thinking about you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


ardnaseriksson -
2010-10-10
 16:53:26

söndaaaaag

hellu.
idag spelade ja innebandymatch träningsmatch, serien börjar till helgen ;)
gick vell ganske bra.
va i stallet igår red wiggely gick mycke bättre än det gjort förut.
de går framåt iallafall :)
nu ligger på ja i sängen och är astrött klockan är bara tio i 5 men har inget annat för mig så ;)
imorn är det träning, känns bra att börja träna innebandy igen :)
har inte mycket mer att skriva tänkte sätta på en bra film och käka lite mer godiiiis <3
hehe.
byebye :)
can't find a second I don't thinking about you



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


ardnaseriksson -

söndaaaaag

hellu.

idag spelade ja innebandymatch träningsmatch, serien börjar till helgen ;)
gick vell ganske bra.
va i stallet igår red wiggely gick mycke bättre än det gjort förut.
de går framåt iallafall :)
nu ligger på ja i sängen och är astrött klockan är bara tio i 5 men har inget annat för mig så ;)
imorn är det träning, känns bra att börja träna innebandy igen :)
har inte mycket mer att skriva tänkte sätta på en bra film och käka lite mer godiiiis <3
hehe.
byebye :)
can't find a second I don't thinking about you

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback